19.27

Hejhej, sitter nu i soffan och kollar på teen mom. Pluggade en stund men kände att jag behövde ett litet break ;)
Blir inte så mycket bloggande som jag hade hoppats på nu när man går i skolan... Men får försöka bättra mig.
Idag har det iaf vart en rätt slapp dag i skolan och när klockan tickade mot slutet fick jag sällskap av oliver och emil ner till stan där jag mötte upp regina för en fika! Stannade dock inte så länge, skulle vidare och köpa lite saaaaaker! Blev nya underkläder, en kofta och ett par tights! Känns verkligen behövligt i garderoben men vet inte riktigt vad min plånbok säger om det just nu ;)
Älskling kommer till mig lite senare också! myyyys.
Peace på ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0