Kim Larsen i sommar!

Jag älskar verkligen våren!

Efter jag träffat min älskling gick jag ner på stan för att kolla om det fanns några hotpants som jag behöver till dansuppvisningen, men såklart fanns inte det. Men fick istället med mig en tröja och ett par jeanstights i påsen ut. Där efter träffade jag Alex så vi knatade ner mot tösses för att ta en kaffe och självklart satt Cattis, Katrin och Anna där, vilket var väldans nice! Vet inte hur många timmar vi satt där, men jag lovar er det var sjukt nice att sitta där i vårsolen!

Träffade även min kära mor när jag var nere på stan och vet ni vad!?!?!?!? Hon frågade om jag ville med till skåne i augusti för att kolla på KIM LARSEN, SJÄLVKLART! Inget jag vill missa, hahah! Älskar han! Speciellt This is my life, om ni inte har hört den låten har ni verkligen missat något!
Så det kommer bli hej skåne 2 ggr i år! Love it! Ååååh vad jag älskar min mamma ibland! Kan inte fatta att jag verkligen ska se han :o helt galet! hahah.

För att byta samtalsämne så hoppas jag att martin och hans pojkar kan komma och vara med oss bästa på valborg, skulle vara sjukt nice!

Här för er som inte hört låten this is my life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0