Trött, tröttare, tröttast, inte då....?

Hej alla som är vakna.
Är det bara jag som börjar bli trött? klockan är ju som sagt 00.33 och jag är fortfarande vaken. :O
Men det är bara för att det finns söta små människor som håller mig vaken (:
Skola i morgon? vi får se det beror på hur mitt huvud känns, men måste nästan dit vilket som komemr missa så mycket annars.....
Alltså fan vad det snurrar i mitt huvud! Inte kul, Mia!? vad gör vi? jo vi får bita i det sura fucking äpplet...
____

aaaw! min söta lilla hund hoppade just upp i min säng, myys kommer bli att hon sover med mig inatt :)

Det här inlägget blev ju bra... not, haha
men jag ska nog sova nu eller kanske vara vaken en liten stund till ialf.
Puss å godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0