Jag vill ha cancer!

Hejhej, sitter här i skolan med lollo och letar fakta om zigenare. Haha det är lite kul, men just nu kommer jag ingenstans för jag fattar inte ett jota!
Två poliser kom och höll föreläsning för oss eller vad man nu kallar det, antecknade 5 sidor.... rätt stolt, hihi. Men det var kul, men nu har vi två lektioner med Inger och der är ju lagom kul, hon hatar mig!
Nej nu ska jag sluta babbla om allt det där. Efter skolan ska jag nog ner på stan å sätta mig någonstans å plugga. Måste verkligen det, hatar att jag inte kan plugga hemma....
Det kanske blir lite svängit mellan det jag skriver om men jga har så sjukt mycket i mina tankar. Men just nu känner jag att mina förvirrande tankar börjar lätta och jag vet vad/hur jag vill/ska göra. Men ska försöka att inte göra något förhastat måste verkligen tänka. Aja skit samma, ingen fattar ialf :)

Nu ska jag nog ta en liten rast måste ha kaffe!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0