David Militello

Hejsan, sitter här i min ensamhet och skriver... haha nejdå, har haft finbesök hemma hos mig ikväll. Min älsklings Miia kom och vi hade det allmänt mys, öppnade en flaska vin och pratade och sånt. Efter ett litet tag kom Martin, Jocke och Emil hit, men stannade dock inte så länge. Underbara Elin kom hit en snabbis också! Kan ju kommentera att hon och Anderas har vart tillsammans i ett år idag, så massa kärlek från mig till er!

Satt och kollade på america's got talent för en liten stund sen, och så gick 9åriga David Militello upp på scenen och sjöng. Han vann mitt hjärta, så himmla söt!






Kommentarer
Postat av: elin

gullunge!:)

2009-10-28 @ 16:07:09
URL: http://ellinkulovainio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0