Dagen

Yees, halv ligger här i sängen med min lilla alexander brevid mig. Hade ställt klockan på 11 i morse för att jag skulle jobba. Men, vaknade såklart 1½ timme innan av att jag var jätte sugen på vatten och att älskling låg vaken. :)
Men som sagt, jobbade med ginis, cattis och daniel och det var spår! Tejp för vattenkranarna jackor och skor i taket tvål på toalettsitsen mm.....
Nu blev det lite jobbigt om jag skulle skriva ner allt i detalj så blir lite avrundat nu.

Åt med älskling nere på stan, sen kom robin och hälsade på. Drog upp till donken, satt där ett taaaag, hörnfeldt kom också dit. Såg lite roliga människor...
Drygade ner på stan och lodade.

Haha, kan ju också kommentera att alex mosade en groda! :O hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0