Biblioteket

God morgon.
Sitter nu på biblioteket för att plugga..... Usch, orkade verkligen inte gå upp i morse hade vart vaken till efter halv 3 inatt, så jag råkade stänga av mobilen så jag lyckades försova mig, så när jag satt på bussen till skolan ungefär kvart i 10 så ringde marre mig och frågade var jag va och sen att vi inte hade någon lektion fören 12.20, så jag bah kul!? Stressat i onödan! Och sen ska jag ändå inte gå på den där lektionen för att jag ska till en jävla sjukgymnast... Så stannade ett tag med henne, lollo å melis innan jag tog bussen tillbaka igen. Och vet ni vad jag kom på då?
JO jag hade inga hemnycklar med mig så, jag tog bussen igen ner till station och hamnade på biblioteket, både för att det är varmt här inne och att jag måset plugga!

Usch vilken morron..... irriterad.
Men kommer ett inlägg lite senare under dagen, sitter ju på bibblans data så har inga bilder.
Tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0