No more alcohol?

Kate Hudson: Så gick jag
ner 10 kilo inför filmroll


Foto: AP

Kate Hudson var långt ifrån överviktig innan filmrollen – men för att kunna spela en döende kvinna var hon tvungen att gå ner 10 kilo.

Tricket? Hon gav upp alkohol.

– Jag älskar att dricka ett glas vin. Jag älskar tequila. Att vara i New York i två veckor utan att dricka – jag är inte säker på om jag någonsin gjort det förut, säger hon i senaste numret av brittiska Elle, enligt peple.com.

Det blev alltså två torra veckor för Hudson inför inspelningen av ”Earthbound”.

 

Så bara sluta med allt drickande nu om du vill gå ner 10 kilo...

 

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha då kanske man ska sluta med de då :P

2009-11-19 @ 20:52:00
URL: http://behindyourback.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0