Marre dagen!

Tjenixen!
Just nu ligger jag i min säng och funderar på att sova!?
Dagen har ialf vart rätt rolig, skolan kunde ju ha vart bättre men på våra två redovisningar så fick gruppen (jag, lollo & rickard) mvg! och gruppen (jag & rickard2) vg, så då kanman ju säga att jag är nöjd.
När skolan led mot sitt slut, åkte jag och marre upp till donken och tjockade oss, hade inte ätit nått på hela dan! Vi satt väl där ett bra ta, hehe sen blev det "springa" till bussen, hahahah usch spår på mig kan jag ju säga och spår på dig, haha.
Och sen.... blev det kolla hur mycket pengar jag hade på kortet, vi slog vad om hur mycket pengar jag hade, marre tippade på 400kr medan jag på 500kr, och gissa hur mycket jag hade!? :D över 900! så det blev fika för oss!

Ni kan inte ana hur kul vi hade där på fiket, och han som jobbade där måste verkligen ha älskat oss, eller hur marre? han släckte alla lampor och tände alla ljus som fanns där inne, blev jätte mysigt! Jag å M hade det ialf myys. Vi fick väl våra skratt anfall, och blev tillsagda av en sur gubbe som satt där inne.
Vi fick en gratis bulle också, eeh...
Klockan blev ungefär 19.30 när jag kom hem och då städade jag upp lite i rummet innan martin kom och hälsade på.

Juste sen är jag ledig på fredag, eller hela smsp är det! sååååååååååå sköööönt, då hinner man tagga till kvällen!
och sen pratade jag med min mentor och svenska lärare idag, så fixade så att jag bara har 2 prov denna vecka istället för 4!
Nu ska jag sova, godnatt!



Kommentarer
Postat av: `reggi

Hej pudding! Jag har ingen aning, men det känns som det, och då kommer jag jobba 9-15 vardagar, skitbra. Men får reda på det nästa månad, nu jobbar jag lite då och då. PUss

2009-11-04 @ 10:03:40
URL: http://ginise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0