Livet är underbart!

Tjenixen!
Har blivit lite dålig uppdatering nu under helgen men det är ju bara ni som drabbas....
Men ialf, igår skulle mamma ha lite gäster här så jag bjöd hit Mia så hon kunde göra mig sällskap bland alla gamlingar. När klockan slog ungefär 21.00 kom Elin och Alicia in hoppande i mitt rum och strax därefter Denice. Vi satt inne på mitt rum och chillade medan vi väntade på Marcus, Manne och Yonas.
Vill bara säga att jag är glad efter vi 3 satte oss ner och pratade ut om saker och ting.
Manne var tvungen att gå efter ett tag, vilket var lite synd, men sen kom ialf Patrick och Ove tyvärr så var Denice också tvungen att gå.
Kvällen slutade lite i kaos och patrick och ove drog, antog att bussen kallade? hehe. Men då kom Martin och gjorde oss sällskap.

Hahaha, Min mamma säger jag bara! Skrattar!

Sen hände det inte så mycket mer förutom att Mia, Alicia, Elin, Marcus och Yonas gick/åkte hem. Sedan blev det sängen och titta film och sova för min del.

Bilder kommer senare ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0