Hjälp mig...

Godkväll, eller vad säger man godnatt kanske? klockan är ju som sagt 23.50.

Nu tycker jag att ni "som är mina kära bloggläsare" borde hjälpa mig en aning. Jag börjar få noll fantasi och känner att min blogg bara är tråkig att läsa, så vad vill ni att jag ska skriva om!?
Ge ett litet tips sådär bara...

Men ialf, dagen har vart rätt seg, skoooolan typ... sen när den var slut gick jag hem till jesper och hämtade hans lilla söta hund, gick raka vägen hem till mig och lät han träffa tingeling. Men det blev inte så lyckat.... haha. aja skit samma, mamma och jag åkte och lämnade tillbaka honom igen runt 19.30 tiden, efter det kom martin hem till mig och vi hade det trevligt. hahah han är så knäpp! :D
Nej man borde kanske sova lite nu?
Lägg in en kommentar om hur jag kan göra bloggen bättre.


Kommentarer
Postat av: regina

Skriv om mig så blir det mkt mer intressanty ,m) HAHAH

2009-11-25 @ 08:58:33
URL: http://ginise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0