Hiss & Diss






  • TWILIGHT NEW MOON
Den filmen går verkligen inte att dissa!
Man kan inte bli annat än kär i den och i Edvard och Jacob.
Bästa filmen i år!?

  • UGGS
Dom är både snygga och bekväma, det är skor som stannar kvar år efter år.
Jag bara älskar dom, och om du inte gillar neutrala färger som svart, brun eller grå
så kan du alltid piffa upp dig med att köpa ett par rosa eller blåa eller någon annan rolig färg.

  • MASSAGE & LJUS
Vem tycker inte om massage?
Skönt och avslappnande, kommer alltid finnas på min hiss-lista!
Och nu när vintern har närmat sig och det är blött och äckligt ute
tänd lite ljus när du är inne och du får genast den där mysiga känslan.
Massage + ljus = sant


  • PLUGG
Tror inte det bara är jag som inte gillar att plugga...
Finns så mycket roligare saker att göra än att sitta med massa
skolarbeten framför sig.

  • VÄDRET
Vädret som är ute är bara äckligt!
Det blåser, regnar och är svin kallt. Om det ändå ska vara
vinter så ska det vara snö! INTE slask!

  • MITT STÖKIGA RUM
Jo jag dissar mitt eget rum. Just nu är det bara stökigt men jag orkar
verkligen inte städa det... blä!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0