GLADA GUBBAR ÄR VÅLDTÄCKSMÄN!

Hej bloggen!
Sitter här i min säng medan en viss person kallad martin ligger och sover brevid mig... lagom tråkigt!
Prov i morgon också och jag kan ingenting! FAIL.
Skolan idag var ändå helt okej, älskar lektionerna med Lena, hahaha spåååår idag! Alla glada gubbar är våldtäcksmän! :D
Efter skolan spenderades med Marre, gick till vårt stammis café och myste, blev inte så mycket plugg den här dagen heller, illa illa.

När jag kom hem blev det duschen och sen lite plugg, och nu är martin här och sover?...
Nej nu ska jag gå å göra något, orkar inte sitta här längre, oj! kolla just hur mycket klockan var och den är massor över 23, snart sängdags ju!
NEJ nu ska jag kila



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0