Det är lugnt, det är bara en spindel

Tjenixen klockan är nu 14.25 och jag gör absolut ingenting...
Kan berätta lite om gårdagen?

Började med att alicia ringde och väckte mig runt 11 tiden och frågade om jag vill följa med in på winterjam inne på stadion, så det blev att jag och martin gick upp och åt frukost och fixade i ordning oss. Träffade pappa lite snabbt för att få lite pengar sen var det bara att fara iväg.
Anders och dennis kom och hämtade upp mig, martin och alicia så åkte vi bilen in till täby där dom skulle möta borgarn som skulle köpa bil.
Jag och alicia drog istället till stadion där vi träffade några vänner från falun. Efter det gick vi och åt på tacobar, mums!
Bio time! Martin och hans vänner kom och mötte upp oss vid bion, det blev Paranormal activity, alicia vågade inte se den så hon åkte hem... (Tro inte att jag dissar min bästa vän utan det var den filmen som det fanns sittplatser på och massa annat) JAG ÄLSKAR DIG ALICIA!
Trodde filmen skulle vara MYCKET läskigare! Det var ungefär bara slutet som man vart riktigt skraj...
Men sen har vi ju han som kallar sig världens farligaste tiger som fick hela bion att skratta när han sa, nej det är bara en spindel, när hon den där tjejen skrek. HAHAH, humor!
Sedan blev det somna till filmen 21 när vi kom hem.





Kommentarer
Postat av: aliciaaa

du bara dissar mig, du typ bad mig att åka hem. orka ljuga i bloggen?! shit, dålig stil. fanns ju inte biljett så det räckte till mig.... klart att jag vågar se den liksom? daaaaah

2009-11-22 @ 21:41:08
URL: http://asjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0