Dålig uppdatering, i know!

Hejhej bloggen, förlåt för en sån dålig uppdatering! men har inte riktigt haft lust...
Men ialf sitter här i min säng, kom just hem från anders inflyttningsfest, det var trevliigt. Träffade cattis som just blivit brunett, skiiiiit fiiint! Martin ligger och snarkar..

Gjorde om det sista i rummet idag, jag och mamma var och köpte lite nya saker, en hylla, gardiner, en matta mm.
Är fortfarande inte helt frisk, trodde jag skulle svimma idag när jag var ute och gick till busstation. Usch!

i morgon blir det gäster hemma hos mig och god mat, mums! Hoppas bara jag kan äta! har som sagt lagom ont i tänderna efter jag var hos tandläkaren efter dom spände min tågräls.
Nej nu blir det inge mer skrivade kommer bara skriva en massa onödigheter som ni inte ens vill läsa. haha.
Juste! hahahahha! Jag och martin låg i en liten låda under anders säng när vi var där, haha usch cell skräck! hahaha!

God natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0