Dagen efter

Hejhej, sitter här i soffan och är helt död typ. Åkte ju som sagt båten igår och sen vidare på fest, båten var nice med trevliga flickor.
Denices fest vart lyckad, jag hade kul ialf! fast vissa stunder kunde ju ha vart bättre...
Det blev mycket daaaaans och andra roligheter. Hehe dans med Tommy säger jag bara, haha det var kul!
Blev även en massa prat med Rasmus också, kändes att det behövdes sen ett litet samtal med Alex. Sen kom det tre små tigrar och invaderade mitt hem å kylskåp, hehe.

Men vad ska ni göra ikväll då gott folk?

Lite bilder från båten

Alexandra, Regina & Katrin


Jag, Alexandra & Regina


Jag & Alexandra

Katrin & Jag



Kommentarer
Postat av: s

de va farliga tigrar!! rrrrawwrrr

2009-11-08 @ 01:35:44
Postat av: Reggi

SÅ jävla snygga vi är. Båten snart igen ;)??

2009-11-09 @ 10:05:08
URL: http://ginise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0