Torsdag

Hejdär, Den här dagen har vart lagom knasig!
Kämpade mig igenom skolan träffade alex och robin ett tag lite senare. Usch vilket väder! Saknar solen.
Jag var tvungen att ta bussen som gick 10 över 5 för jag skulle hem och äta. Blev någe enkelt för mamma låg och sov för hon skulle jobba natt. Miafia kom till mig runt 7 ungefär, myste ett tag med henne innan mamma kom inkampande i rummet och sa att grannarna var idioter. Hon sa åt oss att vi skulle ut och röka som in i h*lvete, bara så att röken kom in på deras balkong. Hon kastade sitt ciggpaket i knät på oss men liksom seriöst! haha. Men ialf vi gick ut på balkongen och pyste. Så hör man grannkärringen säga hoppas jag har dammsugit upp all rök nu, och massa annat som jag inte kommer ihåg. Sjuuuuuukt  värre!


Men iallafall så kom Albin och höll oss sällskap, så mia och han satt och kollade på film medans jag satt och försökte skriva klart min uppsats. Fast jag tittade mest på filmen kan jag säga.
Mitt internet dampade så jag han inte skriva klart den :( Alltså allvarligt jag kommer sänka mig!
Men sånt händer, får skriva klart den i helgen.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0