Toooooooooorsdag!

Hej alla bloggläsare! Sitter här i min säng igen, men nu funderar jag faktiskt på att sova. haha. Klockan är ju som sagt 00.17 och jag ska väl antagligen upp lite tidigt i morron för jag måste ut med hundarna för mamma jobbar natt. Fast iuförsig så menar jag runt 12 halv 1 men så kan det gå.
Just i denna sekunden längtar jag tills i morgon. Fara till blidö med Rasmus och My för att träffa Alex (:
Hoppas bara att det inte kommer regna..... Men med min otur kommer det säkert göra det.

Vad ska man ha på sig nu när det är midsommar!?
Vad ska ni göra?
Men huvudsaken är att jag vet vart jag ska.

Nutänker jag slå på en film och sova, blir antagligen the dukes of hazzard

Puuuuuuuuss!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Uppdateeeeeeraaa! ;)

2009-06-24 @ 19:41:30
URL: http://vivalamy.blogg.se/
Postat av: Mysan

Haha det var inte jag som skrev den där förra kommentaren, det är nog Rasmus :P.



Men har du lust att skicka bilder från midsommar? :D

2009-06-26 @ 15:18:10
URL: http://vivalamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0