Lördag

Lördagen var spår!
När klockan var halv 3 så var jag i parken med alicia och kollade på EMD love it! Gick sedan ner på stan och mötte upp elin efter alicia hade åkt hem. Gick runt en liten stund innan jag var tvungen att åka hem och elin till sig, han bara vara hemma en liten stund innan jag blev tvungen att åka till coop/willys för att köpa mat som jag kunde grilla hos mia. För ja, det skulle bli lite födelsedags firande.

Hela kvällen var spår!
Tänker inte gå in på några detaljer, men dans på bordet, "prova kläder" öl-spelet, ja må hon leva sjungande, och lite allmänt spår han vi med (:



Det där var bara sex av alla bilder som blev tagna den kvällen, orkar inte lägga upp fler så det är därför :P

seeeeeeeeeeees <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0