Ja, vad säger man?

Sitter här i sängen och drygar framför datan. Var ute en liten stund nyss för att ta lite luft annars har jag bara vart inne hela dagen.  Min dag har varit sjukt tråkig om det hade vart skola hade jag till och med satt mig ner och pluggat!? Så kan ni tänka er. haha.
Men det bestämdes nyss att Elin och Mia ska komma till mig ett tag, så det kommer bli mys.  Ingen aning om vad vi kommer hitta på men i alla fall.

Jag har fått en sån där panikslagen känsla i magen om hur jag ska hinna med och köpa allt jag måste ha med mig när jag far till p&l på måndag. Men det kommer bli grymt kul förutom att jag kommer sakna alex. Hade gärna velat att han också skulle åka med.

Sen kom jag på att jag måste färga mitt hår igen, lite mörkare.
Jag längtar tills på fredag när det är midsommar! Känner på mig att den kommer bli bra.
För mig blir det att jag kommer åka ut till blidö och grilla med alex, rasmus och my och sen vilka fler det nu kommer bli? Men det kommer bli mys ialla fall. Efter det kommer vi dra till norröra. kulkul. Och sedan blir det sova hos <3.
Great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0