Idag

Ställde klockan på halv 11 idag så jag skulle hinna fixa mig innan bussen till blidö gick. Men ikke sa nicke, vet ni vad jag gör!? jo jag försover mig. Mamma väkte mig 12.20 och frågade om inte jag skulle iväg? jag bah jo? haha bussen gick liksom 12.05, men det var bara att ta nästa buss och den gick 14.20. Men jag kom i alla fall till blidö. Kändes som evigheter med alla färjor och långa krokiga vägar innan jag var framme. Men det var en mysig dag! Synd att du ska jobba hela den här veckan.
Så fort jag satte mig på bussen saknade jag din närhet.

Men nu ska jag sova för klockan är alldeles för mycket och jag kan knappt hålla upp mina ögon.
Så godnatt

En bild på alex får förgylla kvällen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0