Hemma fån peace and love

Heeeeej!
Nu är jag hemma från en vecka på p&l festivalen. Jag rekommenderar att åka dit, men kanske inte en hel vecka det blev lite drygt i längden.
Veckan har vart grymt varm, härliigt säger jag förutom att jag fick solfrossa eller vad man säger igår. Usch vad hämskt det var! Har visserligen fortfarande feber men då låg jag bara i tältet och svammla om alla möjliga konstiga saker, hade ingen aning om vart jag var.
Måndagen började bra. haha. Vi (jag, alicia & mia) råkade självklart gå på fel vagn när vi gick på tåget så vi var tvungna att släpa all vår packning genom exakt hela tåget, usch det var lagom pinsamt. Sen när vi hade anlänt till borlänge fick vi konka på våran packning som vägde minst 1ton i några kilometer för att komma till campingen. Fick stå i meterlånga köer för att få band och för att då kunna ställa sig i kön in till campingområdet. Mötte upp gänget från falun sen gick vi och letade efter ett bra ställe att sätta upp våra tält på. Sedan blev det mest bara chill utanför tälten.
Tisdagen var också riktigt varm. Man vaknar först klockan är då runt 04:00, 05:00 av att man fryser ihjäl och sen bara någon timme efter det vaknar man av att man håller på att överhettas. Det blev även mycket sola och sedan bad på relax avdelningen där på äventyrsbadet. På kvällen blev det kröka. spårspårspår! haha. Först gå vilse bland alla tält sen massa utskällningar av mia och alicia sen skulle vi gå och kolla på nattbio, pratade i telefon med älskling där ett tag ingen aning om han förstod vad jag sa men ialf det blev att vi fick dra mia i kundvagnen för hon pallade inte gå, tog lite snålskjuts av den med, hehe.
Onsdagen mådde man inte så bra på kan jag säga. Vi låg och steekte ute i solen nästan hela dan. På kvällen blev det lite dricka igen. Vi gick sedan och kollade på hoffmaestro, (hur dom nu stavas) dom var rätt bra faktiskt. Men när vi stod där i publikhavet så började alla trycka och hela staketet välte så vi ramlade ner där på andra sidan. Så det blev inte så mycket kolla för oss ( jag alicia och elin) Men kvällen var ändå lyckad.
På torsdagen hade mia fått nog så hon drog hem, så nu var det jag och alicia kvar. Kan säga att jag mådde verkligen skit den här dan! Alldeles för mycket sol och för lite vatten. Så fick typ solfrossa eller vad man säger. Tog en ipren och lad mig i tältet för att försöka sova lite. Mådde lagom mycket bättre efter det. På kvällen gick vi och kollade på voulbeat och sedan på mötley crue. Båda var tjockt bra! Men när vi hade kollat lite på mc så började jag må dåligt igen. Så vi var tvugna att gå tillbaka till campingen. Usch! har aldrig mått så här dåligt av sol och för lite sömn förut. Har fortfarande feber och ont i halsen efter allt.
Så nu idag/fredag. Så bestämde jag mig för att åka hem. Haha............. missade tåget! Men tog det som gick två timmar efter. Sov hela resan hem.

I morron blir det åka till alex, gush vad jag har saknat han! helt sjukt.

Kan också kommentera att det går inte att lägga över bilder från kameran till datan :O
Men nu ska jag försöka sova god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0