Gårdagen

Hallå där i stugan! Igår var en helt vanlig dag. Började med att jag kom som en zombie till skolan, jag och mia råkade somna nere i uppehållsrummet på en soffa. Grymt skönt! Sydde nästan klart min klänning på elevensval så i morgon på slöjden blir den klar. 
Efter skolan åkte jag in och träfafde alex och andreas, mysigtmysigt. Men det blev inte så låmgvarigt för alex skulle med bussen som gick 16.20 och jag skulle hem och plugga. Lite senare på kvällen kom miafia hem till mig och myste, och hon skulle även sova hos mig. Albin och kim kom och hälsade på så vi satt och kollade på never back down. Det är sjukt bra kan jag säga!
Men nu ska jag ha husbygge så måste hjälpa till, seeees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0