Fredag - Grattis till alla som tog studenten.

Freeeeeeeeeeeeedag! Grattis till alla som tog studenten. Själv satt man och jobbade hela den dagen. Från 11 till 19. Kan säga att det blev lagom drygt...... Men tjänade ialf 400kr. Efter jobbet kom elin mia och alicia hem till mig, det blev att vi skulle hyra film så jag och alicia tog på oss våra färgklickar till gummistövlar och drog till coop för att köpa lite tilltugg medan mia och elin stannade hemma.

SPÅR PÅ COOP, eller vad säger du alicia?

*Mini cyklar
*Sparkcykel
*Gömd i en sovsäck
*Funderingar på att gömma mig i resväskan
*Godis för 85kr
*Gummistövlar
*Vattenpölar

Jocke och André kom sedan förbi och hälsade på. Jocke i kavaj och studentmössa deckade i min säng medan adré deckade i soffan. HAHA säger jag bara.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0