Dagen

Hej allihopa, nu sitter jag här i min säng. Dagen har vart helt underbar! Åkte ju som sagt till Alex igår. Mysmys. Vi vaknade runt halv 1 idag. haha, jag var hur trött som hellst. Jag tog en dusch och sedan satte vi oss ute på verandan och drack oboy i solen. Efter ett tag kom Robin och chillade med oss. Vi bestämde oss för att dra och bada. Vi var vid berrvik eller vad det nu hette. Ni ska bara veta hur nice det var! Simon och Alex kom också och höll oss sällskap. Badade för första gången i år! Stolt, haha. Men jag var tvungen att ta bussen som gick kvart över 5 till norrtälje igen för alex skulle på middag och massa.

Men när jag kom hem åkte jag nästan direkt till Elin som satt i kiosken och jobbade. När hon slutat satte vi oss i parken ett tag och tog det lugnt. Rätt mysigt. Och ja som sagt nu sitter jag här hemma och måste ut med hundarna.......


Nu har jag lagt in alla bilder! Orkar inte lägga in dem här för det e så många, men titta in på sarahbogefors.bilddagboken.se så får ni se.

Hare gött <3

Kommentarer
Postat av: linnéa

orka va så jävla snygg då. :) kyss

2009-06-29 @ 09:58:09
URL: http://linneajanssons.blogg.se/
Postat av: kussen

Hallå, vad är de där för byxor, naaaaaajs!!

2009-10-14 @ 11:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0