Min födelsedag! + Allsång på skansen!

Hejhej, Sitter här i mitt kliniskt välstädade rum som mamma har städat. Haha, ni ska bara veta hur fint det vart! Har nog aldrig vart så fint sen vi flyttade hit. (a)
Som sagt, det är ju min födelsedag idag. Vaknade av att mamma kom in och frågade om tårtan dög, runt 12 tiden i morse åkte vi till ett thai ställe där vi skulle äta med släkten. riktigt mys. Fick lite fina presenter också :)

* Presentkort för att tattuera mig.
* 1300kr
* Presentkort på team sportia
* 2 biobiljetter
* 2 lite finuliga böcker
* En hand där man hänger smycken
* Sen parfym av mina älsklings tjejer <3

Efter det blev det lite chill hemma innan jag mia alicia patrick och simon åkte till sthlm för att gå på allsång på skansen. Kollade lite på djuren också, hihi. Men dagen blev rätt lyckad ialf, om man inte bortser från att allt gick åt helvete! </3
Ska väl torka lite tårar nu sen måste jag försöka sova.......... Måste jobba i morron :/
Men puss och god natt.

Bilder från idag kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0