Twin club + efter kaka

Tjeniixen kom precis hem från efterkakan.... hahaha! USCH vilka irriterande idioter det finns här i världen!!!! Tycker bara synd om er!

Men ialf, Alicia drog till rimbo för att träffa Kalle så då följde jag med mamma och alla andra till twinclub, pappa skulle ju spela där satt. Hahaha Kan säga att det var rätt kul, träffade Helena där och lite annat roligt folk. Följde med Helena och gänget till något så kallat efterfest en bit innan solbacka, var väl sådär tror det skulle vart roligare om jag hade stannat kvar, men ialf! Mycket roligt folk finns det. Fick bara massa gratis dfricka hela kvällen så det var +! Tog taxin hem så nu tänkte jag kolla film tills jag somnar.

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: mia

Helena? Min kompis? :P

2009-12-26 @ 11:41:05
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0