Miljoner stjärnor men bara en på jorden!

Hejsan, sitter nu hemma hos mia och väntar på att hon ska äta klart. Hon ska sätta i massa extensions (stavning) så bye bye clipsen!

Usch vad det snöar!! Helt otroligt, tänk om det blir samma snökaos som förra året med typ över en meter snö!? Men det är väl mysigt såhär till julen? Kommer det bli första julen på lääänge som det är snö? eller tänk om all den här snön försvinner då kommer vi ju få översvämning!??!?! hahaha.

Men ialf, fick ett par av mina skor som jag beställt från nelly.com, jag undrar vart fasen mina bruna skor jag beställt där har tagit vägen! Det var ju ungefär 1½ vecka sen.... deprimerande! haha men dom som kom idag var grymt snygga!



Blev en liten julbild på mig och älskling från när vi var i västervik! <33333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0