HELVETE?

God morgon världen!
Sitter nu i skolan på resursen och försöker bli klar med familj arbetet... Kommer verkligen inte bli klar idag! Satt uppe till halv 3 i natt och försökte skriva, men det gick ju som det gick. Jag fattar absolut ingenting, eller jo det gör jag men det e svårt och det är vissa saker jag inte vet hur jag ska skriva. Faaaan säger jag bara!

Men ialf, ikväll blir det säk-festen kommer säkert bli nice. Hehehe funderar på att klä ut mig till barbie tsm med Lollo och Marre.
Så det kommer bli att jag får åka hem till Mia efter skolan, eller rättaresagt runt hal 4 när hon slutar så jag kan testa lite rosa saker.
Sen blir det att jag ska träffa Martin och få lite Gösser, hihi.
Det känns som att det kommer bli en sjukt stressig dag med allt jag måste göra. OMG!

Vad ska ni göra ikväll då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0