Dålig uppdatering, men jag lever!

Heeeeeeeeeej igen :)
Jag vet förlåt för en dålig uppdatering nu efter jag kom hem från kungsberget, men igår när jag kom hem han jag bara duscha sen kom martin och vi var här ett tag och larvade oss, sen åkte vi hem till honom.
Gick upp vid halv 2 idag och jag är fortfarande sjukt trött. Efter att ha ätit frukost och gjort sig i ordning åkte jag och martin till görla för att slänga lite saker sen åkte vi vidare till mig för att hämta mamma så vi kunde åka ner på stan och prata om min tattuering som jag inte tänker göra. Eller jo jag kommer tattuera mig men inte där ialf.
Resten av dagen har bara varit chill snackat med tjejerna om nyår och sånt! :)
Är fan taggad!!!

Bilder från kb kommer senare :)



Kommentarer
Postat av: mia

alltså bestäm dig någongång med den där jävla tatueringen :P haha

2009-12-29 @ 19:59:10
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0