Västervik!

Okeej, nu kan jag ju tala om att jag är hemma igen efter en liten resa till småland. Jag, Mia, Patrick och Simon for iväg till simons stuga som ligger någonstans lite utanför västervik. Kom dit sent på kvällen i fredags pga. att vi var tvugna att åka efter jag slutat skolan och sen när vi väl kom fram åkte vi och hälsade på simons mormor och sedan hans kusin. 

Fyfan vilket väder det blev där, sen ingen el i stugan heller....

Men ialf, shit vad bra jag sov den natten! På lördagen blev det kräftskiva!!! Hahaha det var lite kul. Kom människor som man aldrig träffat förr, vissa fick för sig att det var maskerad. HAHA. Araben, Tomten, Prästen & Rommarn.

SPÅRSPÅRSPÅR.... haha eller vad säger man :S


Och ja, kom hem idag efter en inte alltför lång bilresa hem. Kollade på batman som gick på tv och sen satte mig vid datan. Bilder från helgen finns på mias kamera så det kommer när det kommer.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0