Kung för en dag

Ojojojojj! nu har jag verkligen inte bloggat på ett tag. Illa av mig, men jag har verkligen inte haft tid ork och lust. Bad for you!
Men nu ska jag försöka sätta igång igen, ungefär så som jag skrev i förra inlägget.
Vet inte riktigt vart jag ska börja det har hänt så mycket nu på senaste tiden. Var och fikade med alicia nere på tösses idag ialf. Träffade på regina och katrin så det var kul. När vi skulle gå därifrån så började det spö regna så både vi och hundarna var dyngblöta. Tingeling såg ut som en drängt råtta. haha.
Jaa.... vad har hänt mer nu i sommar?
  • Vart i sthlm, såg krillebooi
  • Vart på ung08, då jag såg kat deluna + darin
  • Var å kollade läget på den där tunnelbanefesten, träffade många skööööööna människor.
  • The voice, SPÅR med emilie. spion!
  • Polisen
  • Vart på bio, LA Gigolo
  • Mys & spårkvällar hemma hos mig, och hos andra trevliga människor.
  • Shoppat
  • Jobbat.......
  • Bilbingo!
  • Bättrat på brännan?
  • Krossat hjärta
  • Färgat håret från blont till brunt, och nu till svart.
  • Djurgården - Hammarby
  • Vattenskoter
Lite kortfattat om vad som har hänt i mitt liv.

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit! i övermorgon är det skola! och jag känner inte ens en ända liten myra där. hahahah. Menmen vafan! någon gång lär jag väl lära känna någon.

Funderar på att ta och tagga till sängen, måste vända om dygnet igen.... Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0