Dagen

Tjeeenare! Lite dålig uppdatering från min sida idag, hade ingen första lektion idag för inger var sjuk, skööönt med lite sovmorgon iaf :)
Efter skolan gick jag till Daisys och träffade kusinen min och pluggade lite, fick någon tokig överdriven energi när jag kom hem helt galet! Men nu är min martin hemma hos mig och myser i soffan, själv funderar jag på att gå å duscha.
I morron blir det en redovisning och ett prov.... BLÄ! Fast sedan blir det mötde med djurgården, ska få lite kläder och pass och sånt, eftersom vi ska jobba där i år igen. Åååh vad jag nästan har saknat det :) haha.

Nej tjiiingtjiiing på er mina älskade lovers peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad går ert jobb ut på? alltså vad gör ni och så :)

2010-03-16 @ 18:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0