Inte många dagar kvar nu!

Hallå där! Kolla vem som uppdaterar ;) Inte illa va?
Skulle följa med och jobba idag så jag gick upp för att ta bussen till N-Town kl. 06.00, men gissa vad jag gjorde? Jo jag hoppade på bussen som gick till åkersberga, så var tvungen att be busschaffisen släppa av mig längs vägen...
Men alltså kolla, jag gick ifrån min älsklings hus kvart i 6 (det tar ca 8 min att gå till hållplatsen) stod där och väntade som vilket fåne som helst. Ingen buss kommer... förutom en som kom ca 06.10 och inte kollar jag på vad det står på bussen när jag vet att den ska till norrtälje!?!? Men vad händer? jo den kör åt fel håll! Och jag fattar inte hur jag ska ha missat min buss!
Så simsalabim det var bara att ringa till Kvarnis och säga att jag inte hinner in till norrtälje innan dom skulle åka mot värmdö.
Som ni ser kan inte min dag ha börjat bra. När jag kom hem slocknade jag i soffan när jag låg och kollade på lejonkungen. Efter det har jag vart så rastlös att jag har gått runt med E-Type på högsta volym och packat inför turkiet, städat, tvättat, diskat mm. träffade även pappa en snabbis.
Nu väntar jag bara på att Elin ska komma till mig och att älskling kanske tittar förbi en snabbis :)

Peeeace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0