På väg till bion

Sitter i bilen på väg till Täby, ska kolla på bio med älskling och Anders. Tror det blir Hur många lingon finns det i världen. Älskar bio så det kommer bli en nice fredag! Orkar inte göra så mycket framförallt inte dricka, haha. Vet att min uppdatering är ganska värdelös i mellan åt men här kommer lite uppdatering: i morgon far jag till Skåne! Wooohoo! Var ju 2 år sen jag var där senast, herreguh vad länge sen! Ska hälsa på fina släkten och hämta hem våran nya pärla till bil! Så det blir jag som kör hem den på måndag :) frågan är bara hur jag ska palla köra ca 8 timmar? Men det lär ju gå bra. Kommer även bli ett stopp på mitt favorit ställe i Gränna, nämligen polkagrisstället! :) Guh vad jag längtar! Älskar Skåne, älskar känslan av att vara hemma hos min morbror, älskar redan nya bilen (som jag bara sätt på bild). Nej nu får det inte skrivas så mycket mer, Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0