Död människa

Nyduschad och ny gymmad, livet känns bra! Dock lite död kan jag säga.
Värmde upp på crosstrainern ca 15 min, sen mina "uppgifter" från sjukgymnasten, sen kötta rumpa och mage. Slutet blev det springa över 4 km. Men nu känns det sjukt skönt! Har verkligen saknat att träna.
Hahaha, men vet ni vad! Jag satt och studerade människorna som var på gymmet och det finns ganska roligt folk där 
  • En lyssnade på musik och sjöng med samt "spelade trummor"
  • Folk som försöker se snygga ut
  • Killarnas fula miner när dom tar i allt vad dom kan
  • Spinkyvinky killar som tror dom är jätte straka
Nejmen kul är det 
I morgon blir det praktik så kommer börja 8... Men det kommer bli bra  Måste verkligen plugga sen!  Har ju prov på fredag och känner att jag inte fattar så mkt som jag borde, hehe.
Nej nu ska jag försöka vara lite social 
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0