Dagen som inte gillar mig..

Den här dagen har verkligen inte vart någon bra dag för mig.. Började redan i morse när jag som vana gick upp och åt frukost, men kom sedan på att jag äter ju frukost på praktiken. Sen såg jag att min tandborste låg i duschen och är antagligen "använd till någonting"? Så kunde inte ens borsta tänderna....
Sen väl vid frukostbordet på dagiset (bjöds på fil & flingor) smetade en liten tjej hela sin kladdiga filghand över min tröja! Kul!
Barnen testade mig hela tiden så jag höll på å bli tokig i mellan åt. haha.
Lunchen serverades med korvsoppa och jag kan verkligen inte äta korv. Den lilla tjejen höll på och kladdade som vanligt.
Och inte nog med det... Blev upphämtad av mamma på min rast så vi kunde åka till banken och spärra mitt bankomatkort som jag har tappat bort. Sen någon timme senare hör jag att en unge stor grinar inne på toaletten för att han hade halkat. Och då hade en liten kille tagit deras muggar, fyllt dem med vatten och kastat ut över hela golvet! Ångest.

Haha, ja så nu får vi hoppas att min träning går bättre en hur min dag har sätt ut. 
Nu måste jag kiila iaf, måste byta om och fixa lite saker innan jag tar mig upp mot gymmet. Blir ki-box med Elin! Awesome!

Tjaaarå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0