Bläää!

Sådärja! Kom hem för typ två timmar sen, så jag har redan ätit middag (pannkakor) mums!  + blivit förhörd utav martin ang. mitt prov jag ska göra i morgon. Så snart ska jag och mamma åka och gymma sen blir det ett yantra pass efter det! Sjukt skööönt 
Praktiken gick väl ganska bra, fick lite panik ibland när det blev kaos, heeeeh. Men det löste sig iaf till slut. Så nu vill jag bara sooooooooooooooova! Kan man verkligen vara såhär trött hela tiden?  tydligen...
Tråkigt väder vi har fått då! Usch! snöblandat regn, blåser och är kallt! Jag vill ha soool och värme!

"Ska tydligen lägga in en hälsning från martin och säga att han har en one piece & att han är cool"

Tjingtjing sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0