We all have stories wi will never tell

Sådär ja, nu har jag vart ute med hundarna så nu sitter jag här och kollar runt på lite allt möjligt. Väntar även på att tiden ska gå lite fortare så jag kan åka iväg och träna. ÄNTLIGEN! Har ju inte tränat på över en vecka pga att jag vart sjuk, men nu ska jag minsan komma igång igen! 
Skolan var lika tråkig som väntat.. Men på min 3 timmars håltimme mötte jag upp mamma för jag skulle iväg och övningsköra.  Det gick förvånansvärt bra eftersom jag inte har kört någonting på flera månader. I´m happy!
  • En annan sak jag funderar på är om man ska ringa pappa och fråga om man kan äta hos honom i morgon (har inte träffat han sen julafton!?) ganska illa tycker jag.

VARFÖR GÅR DET INTE ATT LÄGGA IN NÅGRA VIDEOR!?!?!?!? 

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0