God morgon tisdag!

God morgon allesammans!
Usch vad trött jag är! Helt sjukt! Det gör det ju inte bättre av att jag hostar hela tiden heller... Träningen igår gick faktiskt ganska bra  Funderar på att ta det lugnt idag(?) eftersom jag ska träna onsdag & torsdag. Men vi får se hur det blir 
Men tänkte iaf lägga in en:
Måste tyvärr säga gamla människor. För det första går dom så sakta och jag blir jätte stressad när människorna runt om mig inte håller sig urvägen när jag tågar fram. Man blir så irriterad! hehe.

Kylan! Jag vill ha värme! Nu har jag fått nog av att gå runt och frysa... Snart kommer det väl både pingviner och isbjörnar gåendes utanför huset?

Snön! JAG VILL HA VÅR/SOMMAR!!!!!! GE MIG! NU! Varför ska vi stå ut med allt detta oväder? Vi har ju haft tillräckligt med snö nu. Eller?

Försenade bussar. Man blir ju tokig på sl ibland (ganska ofta)! Så fort det kommer lite snöflingor så pang poff så blir dom försenade.. Usch! Stort minuuuuus!

Min sista diss går till utväxt! Älskar nyfärgat hår, man känner sg så fräsch. Nästan lite som en ny människa, hehe. Men sen kommer den där dumma äckliga utväxten... Skabbig och man känner sig äcklig, iaf jag! Sen alla "jätte" blondiner som går runt med en mörk utväxt ser inte så okej ut.. Nej en stor diss till det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0