Be yourself, everyone else is taken

Sådär ja!
Nu är man äntligen hemma och kan ta det luuugt!  Proven i skolan gick verkligen inte så bra som jag hade hoppats på.. usch!
Men gick ner på stan och köpte en ring för att muntra upp mig  Mötte även upp Martin och Emil som hade ätit lunch på kina.
Duktiga som vi är så åkte jag och martin och handlade innan jag skulle till sjukgymnasten. Vårullar och lite sånt gott  mums! Så det blir träna bort det i morron, hehe 
Morgondagen kommer kännas ganska onödig.. Kommer ha en lektion på morgonen och sen slutar jag. Kanske bara kommer vara där en halvtimme? eftersom vi ska ha matteprov. menmen vi får se, Det kommer iaf bli skönt att gå hem sen och sova/kolal på film 

En bild på min ring


Bilder från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0