Alla hjärtans dag!

Innan jag gick hemifrån i morse lämnade jag ett litet sött brev till älskling som han skulle läsa när han vaknade, och jag blev jätte glad av hans sms han skickade efter han läst det! 
Sen när jag kom hem mötte jag martin i trappuppgången eftersom han hade nycklarna, fick jätte fina rosor och en choklad ask  Råkade förstöra hans överraskning (laga middag och massa sånt mys) som han skulle göra innan jag kom hem. Men jag ville inte åka skridskor så jag gick hem efter min sista lektion.  Men nu blir det att vi lagar den tillsammans i stället så det kommer bli mys ändå! 
Här är blommorna och asken jag fick av älskling



Kommentarer
Postat av: elin

men åååååååååå vad gulligt sarah :D

sötisar!!

2011-02-14 @ 17:15:28
URL: http://ellinkulvainio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0