Torsdag

Sitter som vanligt i skolan och har tråkigt, har ingen aning om hur jag ska skriva mitt arbete. Får väl fråga någon snart!
Igår var det ju dans, var sjukt taggad men sen var det någon jävel som hade spräckt högtalarna så vi fick dansa till någon skeeeten cd-spelare! då blev man ju inte direkt taggad längre. Efter det blev jag hämtad av martin och matilda så vi åkte så klart hem till dom.

Men så nu är det torsdag. Vad händer idag liksom? Funderar på att köra mitt lilla körsbär igen, haha. Men antar att det kommer bli luuuuugnt idag. Det är ju fredaaaaag i morron! Då ska släkten ut och äta eftersom Nettan (min morbrors fru) från skåne är här. Blir antagligen hem till min snygga girlfriend sen!

Men ska kiiiiila nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0