Då var det söndag igen

Hej allihopa!
Har inte kunnat blogag så mycket nu under helgen eftersom jag inte har vart hemma och att min data inte funkar så bra....

Jag var iaf och firade Denise i lördags och hade det jätte mysigt med tjejerna, blev att jag mötte upp Annie, Dante och Linus vid plattan och åkte vidare till Lidingö. Hände väl inte så speciellt mycket under kvällen förutom att jag frös som en dåre! Usch. Men vi löste det med kaffe och film. Dagen (efter alltså idag) blev en snabb vända in på gina, handlade en halsduk, och sedan käk i kungshallen. Välj aldrig dom där vårullarna! Libanesiska eller vad det nu var, smakade verkligen inte gott!
Efter det och ett köp av ny navelpiercing blev det hemfär till n-town igen, skulle följa med moster och träna 17.30. Niiiiice.

Nu har ni fått en snabb inblick över hur min helg såg ut, men nu måste jag iaf krypa ner i sängen till älskling och nanna.

God natt/puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0