Utelåst!

Tjiiing! Sitter hemma hos pappa och pluggar lite. Stannade kvar i ca 40 min i skolan idag och skrev lite på yrkesrollen. Så när jag hade gått hela vägen hem och upp för mina jobbiga trappor märkte jag att jag hade glömt nycklarna... så ringde mamma för att kolla vart hon var men hon var tydligen i uppsala! Vad skulle jag göra då? haha, ringde regina och kollade vad hon gjorde för jag fick inte tag på pappa så jag knatade ner till tösses där hon, cattis och anna satt. Satt inte där särskilt länge innan jag fick tag på pappa och han kom och hämtade mig.
Menmen, haha sånt händer!

Dansuppvisning på lördag då!?!?!?! Säger bara OMG! haha, och vi ska dansa först av alla.... Men på södag blir det kolla när matilda konfrimeras, så vad ska man ha på sig då? Ingen aning... Hjälp någon? :)

Nej nu ska jag fortsätta skriva så jag inte får ig :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0