TRE SMÅ ORD SOM EGENTLIGEN ÄR VÄLDIGT STORA OCH BETYDER SÅ MYCKET!









Tjeeenare! Blir äntligen ett inlägg efter helgens galenheter! Först och främst vill jag tacka er som bangade på valborg för annars skulle vi aldrig ha åkt på fest i uppsala där det var sjukt nice, med vissa såranden. hahaha. Lördagen blev mindre nice på dagen när man var sliten efter max 2 timmars sömn och SJUKT ONT i magen! Men tillslut kom man hem. Martin låg och sov i min säng så vi och mamma bestämde oss att åka och hyra en film som självklart blev Avatar och beställde hem kinamat. Senare på kvällen mötte vi upp emil, perka carro, kotten och en till tjej för att dra till någon fest. Trevligt men inte lika trevligt som fredagen.

Jaa... vad hände på söndan alla gnagare!??!?! Jo era små solna tattare fick stor stryk av Stockholms stolthet!
Jag, Jocke och Elin drog in med 9 bussen till råsunda för att jobba på matchen. Vilket blev en dag att fira för oss djurgårdare!
Efter allt detta åkte jag hem till Martin där vi grillade och hyrde Avatar igen(!) Blev en sjukt härlig söndag! Så som dom ska se ut! Och som nästan alla andra så var man ju ledig idag, eller rättare sagt resursdag. Men jag åkte dock inte till skolan utan sitter hemma och pluggar och sånt skit. Tyvärr blev inte mor min lika glad att jag stannade hemma... menmen.

Här koller lite bilder från uppsala och matchen mot aik.



Klockan slår, klockan slår, djurgårn gjorde mål! åh vad det e skönt å se djurgårn göra mål!
Klockan slår, klockan slår, djurgårn gjorde mål! åh vad det e skönt å se djurgårn göra mål!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0