Snart, snart snart SNART!

Tjiiing, älskling ligger fortfarande hemma hos mig och sover antar jag. Lyckades försova mig i morse! Inte bra! Måste ju bli klar med yrkesrollen innan klockan 17 och jag måste bli klar ett antal timmar tidigare eftersom jag ska på kryssning sen! Längtaaaaar! Måste ju hem och packa det sista också. Vad ska man ha med sig? Jag har typ lite lätt panik känner jag, haha.

Första gången på länge jag kommer in på bloggen här i skolan, lite lagom skönt sådär :) Tyvärr hinner jag inte fika med regina & co, tråkigttråkigt.. Men får hoppas på en annan dag inom kort.
Kommer inte bli så långt inlägg nu känner jag eftersom jag verkligen måste bli klar med yrkesrollen, hoppar t.om. över lunchen för att kunna jobba i kapp timmen jag minnsade i morse. Duktigt va? :)
Sen kommer det antagligen inte bli något mer bloggande idag får se om jag hinner i morgon när jag kommer hem? Annars blir det på torsdag! :) Bara stå ut och vänta, vet att dte kan vara liet svårt ibland. Men det är luugnt hoppas jag överlever och kommer tillbaka :)

Peace!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0