Saknat mig :)

Är äntligen tillbaka efter ett helguppehåll. Det har väl hänt lite de ena å de andra den här helgen, vissa saker var mer spårade en de andra. Allt ifrån chillkrök som slutade med "jag har aldrig" med mamma å crister till konfrimation till att bli skrämd av martins morfar när jag sov och tillsist dansuppvisning. Blev ju dock inte i rätt ordning nu men vad spelar det för roll om 100 år?

Yoga i dag då.. var ju lite lagom trist sådär, ungefär som att se målafärg torka, men vad gör man inte för betygen? Sen var ju skolan inte så rolig den heller..

Men vet ni vad alla nyfikna människor!?! i morgod drar jag iväg på 23timmars kryssning! woohoo. Kommer bli så sjukt niiice! Blir ju fira eliin då också, den lilla grisen fyllde 18 för drygt två veckor sen, är taggad till 10000%
Men vet ännu inte om jag kan åka! :o har ju inget att ta på mig? aja det får väl lösa sig med en naken tripp? eller? njaa....

Sen kan jag ju nämna när jag redan är i farten och skriver att min martin kommer till mig ikväll och myser.

Här kommer en bild på snyggingen matilda!



Kommentarer
Postat av: Matilda Engström

Haha snacka om att jag ser as nöjd ut!! <3

2010-05-13 @ 18:25:21
URL: http://enmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0