Panik varning?

Sitter här hemma och väntar på att tiden ska ticka till dans. Sista dansen idag innan uppvisningen på lördag!?!??! :O OMG! Och sen inte nog med det! Lagom panik jag har över allt plugg! Om jag inte lämnar in det senast fredag kommer jag kanske få ig? Och jag vet inte ens vart jag ska börja.... :S äsch, nu orkar jag inte tänka på det?
Nästa vecka kommer bli nice! En dag i skolan, hur soft är inte det?
  • Måndag - skola...
  • Tisdag - KRYSSNING
  • Onsdag - Kommer hem från kryssningen
  • Torsdag - Ledig
  • Fredag - Ledig
Så det är väl bara tacka och ta imot?

Städade mitt rum idag, kände att det var behövligt, men det änd jag har kvar är skura golven typ.
jaja, nej nu ska jag kila måste byta om och lite sånt :)

Tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0