Oooj!

Sitter här vid köksbordet och sneglar in på tv:n i vardagsrummet, är dock inget intressant ialf. Mig helg har vart kanoners kanon, förutom att jag drömt lite mardrömmar och tappat bort mitt linne någonstans. Vilket fint väder vi har fått på sistonde! Helt otroligt. Men snart är sommaren över och vi ser snö falla ner från det blåa där uppe.

Jag har varken bilder från allt jag vart med om under de senaste 7 dagarna eller ork att sitta vid datan så pga det har det knappt blivit någe bloggande för min del... Men det kommer antar jag :)
Känner mig även lite nere av att jag inte är med älskling.

Och vet ni vad!?!?!? Våran bästa Elin drar ju till London om bara några timmar! Hur sjukt är inte det? Hur ska vi klara oss? Äsch, får väl köra med samma knep som när Alicia försvann till Egypten.

Nej nu tänkte jag skutta in i duschen och sedan försöka nanna till sängs.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0